SevimlimX Hanımlar sabaha kadar fisfis suyla uyuyabiliyprum ancak akşama kadarda elimde buzla geziyorum normalmi bu kadar yanmak
RaYaRY SevimlimX neden oluyo bilmiyorum bende 33 deyim kovaya su koyup ayaklarimi sokuyorum cayır cayır yaniyo
Ezginur35 SevimlimX ayaklarınızı kaldırıp uzanın ve çok su için ben öyle yaptım şu an bir problem yok çok şükür 🙌🏻
Semayslts Normal ben 28. Haftada basladim surekli el ayak yikiyorum geceleri belki 7 8 kere kalkiyorum yataga oturup aglayasim geliyor😂 fisfis su hic bir ise yaramiyor malesef ki dogum yapinca kurtulucaz bu yanmalardan
Semayslts Ezginur35 gunduz degil genelde gece oluyor gunduz aktifim evde cunku dolanirken fark etmiyorum ama gece mahvediyor yastiga basimi koydum bakalim basliyoruz sizlanmaya 😂
gksuA Semayslts 17. Haftadan bildiriyorum doğuma kadar hep mi böyle gidecek? ☹️ Uykusuzluktan bayılmayı bekliyorum ayaklarımın altında buz ile 😫
Semayslts gksuA doguma kadar malesef senin erken baslamis havalar sicak o yuzden daha kotu oluyor dogumdan sonra 40kin cikana kadar rahat oluyosun sonra emzirdigin icin bi sure regl gecikmen oluyor bu yanmayi tekrar yasiyosun ne zaman ki reglin duzene girene kadar🤦♀️😂
earwen Aynı dertten uykusuzum yine:/ Sıcak au torbasına su koyup buzluğa atıyorum, full klima altındayım yine de uyuyamıyorum. Klimadan üşüttüm sanırım bugğn bir de boğaz ağrısı çıktı:(
gksuA Semayslts yaaa 😂 ayvayı yemişim ben 🤪 artık napalım bebişler için katlanıcaz bi kaç ay daha ben ayak altıma buz koymaya alıştım zaten napalım böyle yaşarız 🤭😅