Efemom2 Mucizemiizz burda okuduklarıma göre genelde 32. Haftada bırakıyorlar bende bu hafta kontrole gidince sorucam bakalm ne zaman bıraktırıcak doktor
oykumm_1233 Mucizemiizz daha once bebegımınn kalbi durmustu , bu gebelıgimde onlem amaçlı kullanıyorum
busrazz Mucizemiizz genelde önceden düşüğü olanlara veriliyo diye biliyorum ama covidden dolayı ölü bebek dogumları çogaldıgı içn çogu dr kullandırıyo kanın sıvılaşması içn bebege kan kolay gidiyo
busrazz Mucizemiizz Bırakmanz gerekir doktorun söyledigi tarihte , çünkü aspirin kanın pıhtılaşmasını önlüyo sıvılaştırıyo dogumda sezeryanda kanının durmaz tehlikeli bir durum oluşturur
Nill2 Mucizemiizz Valla şükür yok. Zaten etkisi baya gidiyomuş korkmayın. Ondan 32 34 arası bıraktırıyolarmış
Mucizemiizz Nill2 cok sukur ya valla sirf etkisini kaybetmesin diye erken sezeryan olsam mi die bile dusundum
Mucizemiizz 43serife @doee2022 Tüm doktorlar 32 dedigine göre o haftadan sonra bir sorun olusturmuyor demekki
Nill2 Mucizemiizz Sorma bende. Aklımdan neler geçti 😌 ama Allah ne derse o olur. Çok fazla düşünmekde iyi değil. 🤍🙏🏻
43serife Mucizemiizz insaAllah bir sorun oluşturmaz 32. Hafta erken gibi geliyor sanki bırakmak için hatta kendi kendime bir gün arayla yutmaya devam mı etsem ki diye düşünüyorum 🙄😟 ama doktora da güvenmek lazım