gnleyuboglu Allahtan ben burda bu konuda çok posta denk gelmiştim.doktor kalpte parlaklık var nifty yaptıralım dedidiğimde doktora söylediğim tek şey bişey olmaz geçer o parlaklık dedimki doktor bana 10 sağlıklı bebekten birinde görülür bu demiş olmasına rağmen ben aşırı rahattım.bir sonraki kontrolde yine gördük ve yine nifty dedi doktor ama ben geçeceğine o kadar emindimki yine reddettim.sonraki kontrolde kaybolmuştu.hiç sıkmayın canınızı inanın kaybolacak o parlaklık.37. haftada kaybolan bile var.güzel olacak herşey🥰