Sevgili arkadaşlar 🌸
Bu sefer benim için değil, arkadaşım için bir sorumuz olacak…
O da Mayıs 1-5 arası adet döngüsü normalde uygulamalara göre 14-15 yumurtlama olmuş fakat o ovulasyon takibi yaptı o dönem yumurtlamadı, 22-23 Mayıs da koyu çizgi yakalamış ilişki yaşanmış beklenen adeti de geçmiş baya üstünden diyor ki yarın benim hesaplamalarıma göre 14.gün oldu diyor adet olmadım(4-5 gün gecikme) dedi sizce var mı onda bir şeyler?
Bilgi için teşekkürler şimdiden 🙏🏻💕