Kızlar selamlar, genital bölgemde tam bacaklarımın birleştiği o çizgi bölge isilik gibi ağrılı küçük küçük 15 20 tane sivilceler var. Krem sürüyorum vazelin sürüyorum yok fayda etmiyor. Sıcaklardan mı elbise giymemden mi kaynaklanıyor anlamadım. Doktora da açmak istemiyorum şimdi hazır değilim 😞 (33 haftalık hamileyim) sizlerde de oldu mu normal mi? Geçirmek için ne yaptınız yardım edin nolur 😞