Zeyyez Kızlar 7 haftalik hamileyim bugün doktora gittim bebek çok iyi kalp atışını duyduk ama kanama bölgesi var dedi doktor bana dua edin lütfen şu süreç güzel geçsin
Berenibeklerken Zeyyez geçer canım şimdiden önlemini almıştır doktor ilaç falan vermiştir heralde sen de sürekli yat iyi beslen üzülme inşallah geçer.
aydagulhaliloglu Zeyyez Bende de olmuştu canım progestan ve proluton kullandım. 15.haftada kanama bölgem iyileşti düşük tehlikem kalmafı ama progestana devam ediyorum. Bol bol dinlenmeye çalış streste yapma. İyi düşün iyi olsun ben şimdi 19+5′teyim🤗
Ayba16 Canım ben iiğne kullandıktan 3,4 gün sonra kanamam geçti çok şükür hiç telaş yapma fitil ve iğne gayet etkili, Rabbim sağlıkla doğmasını nasip etsin
Dlr48 Benımde olmustu 10. Haftada gecti bol su iç kendini yormamaya calıs bazen bebek yerlesme asamasında kılcal dmsarlarıds kanatabılıyomus ıcerde oyuzdende olabılır doktorlar her kanamayı düsük riski olmasa bile oyle değerlendiriyorlar oyuzden korkmamaya calıs sağlıklıca alırsın ıns kucagına
Firuze_ogl01 Zeyyez bende 7 haftamdayım ama benim kanamalarım çok fazla 5 gündür adet gibi hala da devam etmekte banada iğne verdi progestan iğne hap ve proluton inş geçer 🥹
Cgrunul Benimde ayın 20 sinde kırmızı kanamam oldu çok korktum kontrole gittim kanama alanım oldgu söyledi doktor. İğne yaptı proluton progestana devam ediyoruz. İğne haftada 1 dedi. Dün hiç lekem olmadı bugun yine hafiften kahve leke geliyor inşallah sağlıkla geçer bizimde sorunumuz
Aysun_15 Cgrunul inşallah ya bana doktor kanama görünüyo demişti ama 1 hafta oldu kanamam birşeyim yok inş da olmaz da düşük riski kaybolmuştur