Aleynasvr Kızlar bugün cati muayenesi oldum başta lekelenme gibi bir kanamam oldu doktor da normal demişti. Ama şuanda lekelenmw değil bildiğin kan geliyor adet kanı gibi bu normal mi ne kadar sürüyor ki ?
Sedefoznur Aleynasvr doktorum kanaman olursa hiç bekleme ara gel demişti arayıp sormanda fayda var bence
FDM220 Aleynasvr 39 haftalıkken muayene olmuştum doktorum biraz zorladım kanaman gelebilir demişti öyle de oldu aynu gün içerisinde doğum oldu. Seninde öyle olabilir bence doktora gitmelisin. Benim kanamadan sonra adet ağrısı gibi ağrılarım vardı.
Maviii Aleynasvr sabah suyunuz gelirse şaşırmayın ilk doğumda tam olarak böyle başlamıştı. ped taktım hatta sabahına duyum geldi ve akşamına doğum yaptım
Miracinannesi_52 FDM220 bende alttan 37. Haftada 3 kere muayene oldum doktor biraz zorladı rahim ağzı yukarda diye ama ne kan geldi ne birşey oldu valla bende sevinmiştim tetikledi doğururum diye 39. haftam bitecek 2 gün sonra hala gelen giden yok
Aleynasvr FDM220 ay benim de var ya ne yapsam kafam iyice karıştı. Bir de gidince tekrar muayene edip yollarsa boşuna tekrar kanamami agrimi çoğaltcak diye gitmiyorum
FDM220 Miracinannesi_52 bazılarının olmayabiliyor işte sizinde olmamış. Ben doğuma gittiğimde muayene oldum kanamam oldu demiştim ondan dolayı olabilir dediler açıklıkla anlaşıldı. Sen bence bol bol hurma ye tavsiye ederim çok faydasını gördüm ben
Miracinannesi_52 FDM220 yicem de artık fayda eder mi bilmiyorum 10 günüm kaldı nst de sancım çıkıyor ben hissetmiyorum açıklık da yok
FDM220 Miracinannesi_52 aynı gün içerisinde yediğim benim fayda etti 10 gün var diyosun daha kesinlikle yemelisin. Normal doğum yaptım o kadar ağrısız oldu ki benim birde açılmam çok hızlı oldu 1 saat içinde hem sancı hem doğum oldu 😊
Maviii Aleynasvr hakkınızda hayırlısı olsun. doğum yaparsanızda şimdiden geçmiş olsun 🥰 tek avazda kurtulun inşallah
Aleynasvr SevimlimX valla bilmiyorum tetikledi mi ağrılarım oluyo hala sızlıyor ama muayeneden mi sadece yoksa tetikledi mi bilemem zaten muayenede 2 cm acilmam cikti 😀 36+5 hafta
Aleynasvr SevimlimX amin inşallah ya çok sagolun. 2 cm açılmadan sonra daha ne kadar süre beklerim ki mesela tecrübenizi var mı doktor yakındır doğum dedi ama yakından kastı ne 😀