Kayzervilhem Arkadaşlar 5 buçuk aylık kızım var 5 haftalık hamileyim. Bebeğime ek gıdaya geç başlamak istiyordum ama hamile olunca sütün verimi azalıyormuş diye duydum. O yüzden 6 aylık olunca başlamalı mıyım ek gıdaya
Hapyymami55 Kayzervilhem hayatım karnında ki bebek daha küçük yanında ki bebeğin bir süre daha eme bilir seni ayrıca çocuklara zaten altı aydan sorna ek gidaya baslatiyolar
Sinem0135 Kuzum yavaş yavaş başlayabilirsin zaten çok bir şey kalmamış Yine de içim rahat etmez diyorsan mama kullan 6 aya girene kadar
Kayzervilhem Hapyymami55 aslında doğuma kadar emziren de oluyormuş. Ben sadece 1 ay daha geç başlasam diye düşünmüştüm. Çünkü blw yapmak istiyorum
Hapyymami55 Kayzervilhem başlaya bilirsin bebeğin doydugundan emin olursan neden olmasın ki cnki bebek buyudkce belki sütun ona yetmez doyurmaz veysare