Yakut16 ben yaptım canım yaşım 20 tüp bebek yaptıracaktım öncesinde doktorum rahmini yıkayalım yapışıklıklar olabilir dedi yani histerskobi yaptı rahimde enfeksiyonlardan kaynaklı yapısıklıklarım vardı adet olduğum zamanlarda cok ağrı yapıyordu histerskobi rahim filminden daha iyi bence hem tüplere hem rahim içlerine rahim duvarı herşey görünüyor anestezi ile yapıldı zaten uyandıgımda yürüyerek evime geldim yani ağrısız bi şey di ve cok şükür ondan sonra ilk denemem de hamile kaldım suan ikizlerime 13 haftalık hamileyim 😘♥️🤲