Kızlar bugun rutin kontrolüm vardı 40+1 günlük hamileyim sabah ben ne zaman doğurcam diye ağlayarak doktora gittim hafif sancım vardı ama zaten bi haftadır hep sancım vardı o yüzden çok dikkate almadım hatta valizimizi bile götürmedik. Sonra nst de sancım çıktı doktor açıklık muayene etti 2 cm açıklık varmış eve git 4 saat sonra tekrar gel dedi eve gittim duşa girdim squat yaptım dinlendim tekrar gittim 2,5-3 cm dedi ama sancıların yetersiz eve geri git sıklaşınca gel hastanede sürünmeni istemiyorum suni sancı da hemen vermek istemiyorum dedi eve gönderdi dualarınıza ihtiyacım var kızlar benim için ayetel kürsi okuyun bol bol