Selam kızlar. Bugün 10 hafta 1 gün oldu hamileliğimde. Kahverengi lekelenme olunca muayeneye gittim. Vajinal ultrasonla baktı. Önceden bi kanama olmuş bitmiş gibi. Lekelenmen devam edebilir. Bebekle ilgili bi sıkıntı yok dedi. Tam hastaneden çıktım kapıda bi anda gözüm karardı başım döndğ ve kulaklarımda uğultu oldu. Hemen serum verdiler. Kan idrar tahlili yaptılar.
Biraz idrarda enfeksiyon ve protein kaçağı olduğunu söyledi doktor. Eve gelince de baya fena kustum.
Leke-kusma-baş dönmeleri… acaba bunları enfeksiyon mu yapıyodur?
Doktoruma attım sonucu, bol su iç bi hafta sonra gel dedi.
Protein kaçağı muhabbetini yaşayan oldu mu bi sorayım dedim.