Arkadaşlar iyi günler 3gün önce doğum yaptım bebeğimle bnim aramdaki lan ıyusmazliğı varmı bnim 0rh pozitif onun A rh pozitif kilo kaybı var dendi bebeğim de ve sarılık varmiş önemli bir miktar olmasada dendi sütüm bir türlü gelmedi mama veriyorum ama bebeğimi uyandırmakta çok zorluk yaşıyorum napmam gerekiyor arkadaşlar lütfen bna bir yardim edin