ZehraUD
Canım lansinohu ilk hamileliğimde 33. Haftamda başlamıştım akabinde doğum sonrası düzenli her emzirme sonrası uyguladım. Maşallah sübhanallah hiç acı yara vs. Olmadı. Ama üzerinde 32. Hafta ile başlanması gerektiğini yazıyordu. Olsun iyi geleceğini düşünüyorum bence küçük boyunu alıp denemede fayda var.
Birde tahin üzerine çıkan yağı önermişlerdi o da denenebilir. Aynı şekilde ayva çekirdeğini suya koyup jelimsi olunca sürmek oda iyiymiş. Sevgiler