feldspar pastörize sütün besi değeri azalmıyor. Besin değeri azalmasın diye şoklanarak kaynatılıp soğutuluyor ve raf ömrü bu yüzden kısa oluyor. Açık aldığınız sütlerin antibiyotiksiz,hayvanlara ilaç vurulduğu zaman size satılmadığı,kaynama noktası,kaynatırken besin değerlerinin kaybolmadığına nasıl emin olabiliyorsunuz. Sütü de yoğurdu da kapalı tüketiyorum içim o kadar rahat. Eşim gıda mühendisi ve bilinen bir süt markasında üretim de çalışıyor. Doktorlarda aslında uyarıyor pastörize tüketin diye.