Hanimlar 33+4deyim. Bebegim her gun hareketli ama bugun nedense cok az hareket ediyor. Hic hareket etmiyor degil ama arada sirada cok az. Bu haftada boyle olan varmi? Endiselenecek durum varmi? Dr randevum pazartesi. bekleyeyimmi yoksa gideyimmi dr’a?