Merhabalar bugün doktora gittim ve bebeğin baya aşağıda olduğunu öğrendim zaten baskı vardı sık wc ye çıkıyordum az çok anlıyordum ama şimdi çok korkuyorum progeston fitil verdi 2 hafta evde bol dinlen dedi ama 3,5 yaşında oğlum var onunlada ilgilenmem lazım ve burda kimsem yok bu durumu yaşayıp bebeği yukarıya çıkan var mı? Daha 26 haftalık 800 gr