Kızlar benim aklıma takıldı ya kese oluşumu son adet tarihine göremi oluşur yok betaya göremi benim ilk hamileliğimde adetim 1 gün geçince 990 çıktı keseyi 5.haftada görmüştü 2.hamileliğim olacak Allahın izniyle adetime 3 gün kala 40 adetime 1 gün kala 85 çıktı normalmi sizce