Canım ben 1. Gebelikte 4 Ayima kadar kustum ama 2. De çok fazla mide bulantısı yaşamadım. Farklılık gösterebiliyor. Ağrın yoksa kanaman yoksa evham yapıp kendini korkutma. Ben kanamaya bu gebeliğimde 4 5 ay geçirdim. Allah’ın izni ile tutundu. Şu an 37 haftami bitiricem. 15 haftana kadar gelmissin 3 ayı geçmiş artik. Hiç korkma. Göğüslerin konusunda hormonlar degisiyo, hassaslasiyo göğüsler normal. Bol bol dua et canım. Yiyecek ekmeği varsa dünyaya gelir. Rabbim sağlıkla kucağına almak nasip etsin🌹