Kizlar bende sancı yok hiç ama doktor beni alacak pazartesi günü sezeryene. Sıkıntı olur mu sizce. Bir de şey demişti bebek genetik olarak bir hafta kilo olarak geriden geliyor demişti ama sorun yok dedi. 38+5 olacak o gün. Bugün muayene oldum yine hiç sancı yok demişti. Sanciyi beklememesi sorun mu