Limonlucheescake Kızlar merhabaaa 🌸 Biraz araştırma sonucu hamilelik planlayanların da folik asit kullanması gerektiğini öğrendim aranıza gebelikten önce folik asit veya vitamin kullanan varmı marka doz ne tercih ettiniz
Nnanaa Limonlucheescake bennn kullanıyordum. Folibol 5 mg. Doktorum o fazla dedi imom primoya geçirdi.
Okanbanu Limonlucheescake folicus kullanıyorum ben 2aydir canım bende gebe kalmaya uğraşıyorum 8 aydır inşallah ikimiz adına hayırlısı olur🙏
Bkrts_irem6513 Limonlucheescake eğer gebelik düşünüyorsan inofolic öneririm sana ben 2 gebeliğin de onu kullanıp hamile kaldım
Mavisperi Limonlucheescake marka önemli değil ama devletin verdiklerini kullancaksaniz 5mg ise hergun içmeyin 1 gü ara verin 2 mg ise hergun içiliyor demisti doktorum
butterflyly Ben inofolic pembe kutu olanını kullanıyorum 3. Kutumdayım bir de bende pcos var. Yarın kan vericem gebelik için inşallah 🥰
lilalilalila Limonlucheescake doktorum folidoce yazmıştı ama bence siz de dra danışın. Mesela folbiol çok ağırmış herkese uymaz.
sherwoodTR Limonlucheescake folbiol marka kullanma sakın. Miligramı çok yüksek. Folactive önermişti benim doktorum.