Sulesaglam 32 haftaligim doktora bugün kontrole gittiğimde bebeğin kafasindaki suyu hatırlat bidahaki geldiğinde bakalım dedi bı sorun mu var dedim suanlik yok dedi böyle bişey başına gelen var mi