Kemanet 2. Gebeliğim de olmuştu dediğiniz gibi ama doktor hiç olumsuz konuşmadı geç döllenme olabilir vs diye her hafta çağırdı 7 haftalıkken yine bebek vardı kalp atışı yoktu olumsuz düşünmediler hiç sonrasında her gittiğimde 7 haftalık çıktı 9. Haftaya kadar hep 7 haftalık görünüyor kalp atışı yok vs dediler o zamanda düşük yapmıştım sağlıksız gebelik dendi ama sizin için olumsuz konuşmaya çok erken bence bazı doktorlar öyle hemen moral bozuyor ilk gebeliğim de öyleydi doktorlar yerleşme kanamam olurdu düşük yapabilirsin falan diyorlardı ama şükür hiç birşey olmadı yani doktordan doktora değişiyor bunlar başka bi doktora gidin daha iyi olur