Meceyi Bugün 12+2 olduk doç.dr %90 kız bebek dedi sizce yanılma payı olurmu %90 az bu tahmin değil gibi
aslansmommm Meceyi 12 de bana da kız gibi demişti 16 da erkek oldugu kesinleşti erken haftalarda yanılma olabiliyor 😊
Vctry1706 Arkadaşıma o haftalarda kaç farklı doktor %90 kız dedi 3 özel doktoru yanlış hatırlamıyorsam 16 da erkek olduğu anlaşıldı değişebilirde degismeyebilirde bana da erkek dediler ama emin olmak için detaylı bekliyorum