Nur-01-35 Merhaba arkadaşlar benim ikizler haftaya doğum var biraz küçükler ve süt gelmeme durumu var .gelsede yetmiyor diye . Sizce yeni doğan küçük bebek için hangi mama daha iyi
Zuzu04 Sma tavsiye ederim kızımda da kullandım yeğenimede doktor önerdi aptamil içerik açısından pek tavsiye edilmiyor eğer sma almazsanızda ona en yakın hipp diye duymuştum umarım gerek kalmaz :)