Ayshenur hatta ilk oglumda takvimi yanlış hesaplamısım kiz senem diye çok istedim 😁 sonra 1 yaş sonrasına bakıldığını öğrendim 🤦🏻♀️ 2. Ye hamile oldugumu ögrendigimde otomatik hesaplamadan baktım , kaç siteye girdiysem hepsi erkek dedi 🤣 12. Haftada ilkili taramada asistana ne zaman öğrenebilirim cinsiyetini dedim. Bunlar yaniltıcı haftalar ama ufak bi pipi gordüm sanki onu görmemis sayalım dedi 😂 15 de gittim bacakları kapalıydi gormeyiz ama erkege benziyor dediler , 19 da gittim yine bacaklar kapalıydi erkege benziyor ilerleyen haftalarda teyit ettir dediler. 22. Haftada detaylıda doktor oğluma döndü yağız ali kardeşin sana özenmiş pipisi var dedi 😂 Bacaklari kapalıyken hep bi umud yaşamıştım belki yanlıştır takvim diye ama olmadı 😅 Eli ayağı sağlam olsun insallah sağ salim doğsun da ne edelim 3 böcek bir çiçek yaşar gideriz 🤭