Kızlar hersey normal Doğumu gösteriyor ama ben şimdiden sancilari yaşıyorum qma saatlerce sancı çekip sonradan sezeryana alınmak daha kotu ben direk sezeryan istiyorum doktorum da normalden yana ne yapmam lazım yadq ne demem lazım gün vermesi için bana sezeryan icin☹