Anneyimm Patito__ bn burdan okuduklarmda hep vardi kuznmde kullaniyr valla bende tam.bilmiyrm uygma bulmskn aliyim dedim
Patito__ Anneyimm yok cnm iyice sor bak hu konuda cok yazilar vr inttende arastir yumusatici zararli zaten dalan roxy yumusaticisiz da gzl fkat fazla koyma kalinti birakiormus bu konuyu cok arstirdim ben dalan toz kullanacagim bnde sdce
glam Ben de 26. Haftadan itibaren başladım. Hatta ilk aldığım şeyler yenidoğan değil de indirime denk geldim diye yaz için aldım, sonra yenidoğanları da aldım
Kivito Sema58 25.haftada falan başladım daha yeni tamamladım alışverişleri herhafta alışveriş yaptım böylece yavaş yavaş eksiklerini tamamladım toptan yapınca yüklü miktar gerekiyor çünkü
Yarenelibol 21 haftalığım detaylıya giricem 24 eylülde o zaman başlıycam😂❤️ kesin görmek istiyorum pipiyi