Sema58 ben 24 haftalığım. Oda takımını, yatakyanı beşiğini ve bebek arabasını aldık. Ufak tefek kıyafet, oyuncak aldık bide. Hastane çıkışı kuyafetinide aldık. Çok kıyafet almayı düşünmüyorum çünkü anneannesi, yengesi doldurmuş bile. Onun için diğer eksiklerinide yavaş yavaş alıyorum. Sadece çok beğendiğim kıyafetleri alıcam.