Hamileliğin 7. Haftasındayım hamile kaldığım andan beri aşırı tuvalete çıkıyorum küçük değil büyük çiş günde 3 - 4 bile olabiliyor. Nedeni ne olabilir acaba öncesinde hiç böyle değildi bünyem maksimum 1 defa çıkardım tuvalete. Saçma bi soru mu oldu bilmiyorum ama garibime gidiyor bu durum. Fazla da yemiyorum ama ne yesem tuvaletteyim. Benim gibi olan var mı yoksa bende mi bir gariplik var.