Brcnkcsy66 9haftalığım hevesli ve heyecanlı olduğum için zaman geçmiyor karnım niye büyümüyo iki ay oldu zaman niye geçmiyo nolcak acaba 😂
Evheniserrr Brcnkcsy66 38 haftalığım 1 ay öncesine kadar kimse hamile olduğuma inanmıyordu birden büyüyor merak etme :) son haftalar hiç geçmiyor başta daha çabuk geçiyordu zaman
gkbyza Brcnkcsy66 yani bu bence vücutla alakalı hani herkes bir değil kiminin ilk 3.ayda çıkıyo kiminin son 3 ayda çıkıyor 🙈
yalcin_sevda Brcnkcsy66 benimki 4.5 aylik karnım hiç yok denilecek kadar az bekle tatlim daha çok başındasın ikinci trimestere bile geçmedin dur yahu
Burcuuuuu Brcnkcsy66 bende hemen geçsin zaman ve bulantım bitsin diye bekliyorum 1 oğlum.var mutfağa zor giriyorum