Merhaba kızlar. Bugün 2 aydır bir türlü kontrole gidemediğim için özele kontrole gittim ada hastahanesine. Gercekten çok kalabalık bir hastahane. Özel güya ama asla özel gibi değil sanki büyük şehirlerdeki eski tip devlet hastahaneleri gibi. Daha önce devlete gidiyordum Giresun da bugün tekrar emin oldum devlete devam. Genel olarak memnun kaldığım söylenemez. Bebeğimin durumuna bakmış olduk o yanı iyi oldu. Ben Karst a özel kliniğe gidiyordum. Düşünun Kars. Türkiye nin bir ucu ona rağmen ultrason cihazının ekranı kocamandı. Burada benim gördüğüm ekran küçüktü ve doktorun baktığı da eski tip bilgisayar monitörünun küçük versiyonuydu. Giresun da olup ya da tayin görecek olup hastahane arayışına giren olursa asla Ada hastahanesini önermem. Devlet hastahanesi en temiz en ferahı ve gayette ilgililer. ( bu postu acmamin sebebi de forumdakilerin geneli özel hastahane tercih ediyor ve Giresun hakkında çok fazla yazan yok ben kendi düşüncelerimi yazmak istedim)