Cmre35 Kızlar bnde doğuruyorum çok şükür yatişım yapıldı. Banada dualarınıza yer ayirirsaniz çok sevinirim 🥰 şimdiden ağzınıza sağlık
Cmre35 Gzmpyrz belirtim yoktu bebeğimin gelişimi 2 hafta geriden geldiği için doktor çok fazla uzatmadi. Teşekkür ederim bu arada 🙏🏻
gulsuayan Cmre35 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ben de hafta içi doğum yapicam bir avazda alalım kucağımıza 🍀🫶🏻
Zuhalsareelif Cmre35 Allahım bızede nasıp etsın benmde 39+1ım gelen gıden yok .bıze dua et . Allah senıde selamaetle kurtarsn saglıkla ınsallah