Bergenim https://resimyukle.io/r/6mICNYswYb kan değerim bu cikti iğnenin etkiside bu olabirmi herkes hamilesin dedi doktorum filan ama güveniyorum bugün iğnenin 12.gunu ve kaç haftalık
TurnaHifa Bence iğnenin 12. gününde değer bu kadar yüksek olmaz canım, hamilesin yüksek ihtimalle hayırlı olsun inşallah 😊
Kubra1235 Ayy büyük ihtimal hamilesin betan yüksek çıkmış heveslendirmek istemem doktorun ağzından duyun yinede ama hayırlı olsun bence var 🌸🥰
Kubra1235 Bergenim iğne etkisi olsa o kadar çıkmaz beta yada zaten iğnenin etkisi ilk hafta sonra geçiyor diye biliyorum
Kubra1235 Ay kız saçmalama o zaman neyi neden takıyorsun bu kadar hamilesin keyfine bak bence :) mutluluğunu sevincini yaşa 🤍🥰
CansuDRY Bergenim Ben hamile kaldığımda iğnenin 12.günü değerim 18′di. Sizinki bayağı yüksek. İğne etkisi olması mümkün değil. Hayırlı olsun.😊
Ciceekanne Hamilesiniz hayırlı olsun klomen ve çatlatma iğnesi ile mi hamile kaldınız acaba bu ay bende başladım da 🥰
Bergenim Ciceekanne ayın 23den çatlama iğnesi oldum letrol kullandım yumurtam büyüdü sonra cataladilar bugün 12gunu işte Korkuyorum
Ciceekanne Bergenim inşallah hamilesinizdir sıkıntı etmeyin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah Rabbim