Selamün aleyküm hanımlar bana tavsiye de olacak olan var mı göz kuruluğum var kaç aydır doktor damla falan verdi bittiler ama aynı devam ediyor şuan doktora gidemem 1 ay sonra gidicem bu arada ne yaparsam göz ağrım geçer kaşıntı çok oluyor falan sürekli kan doluyor evde ne yapabilirim