Damlacaa Hanımlar özelde muayene oluyorum ben 182 aradım randevu için ilk önce devlet Hastanesi’ne gidip ordan sevk almamı söylediler devlete gidicem onuda 10 gün sonrasına alabildim. Orkun beye gidip memnun olan var mı ya da memnun olmayan siz kimde oldunuz
Berfu10 Damlacaa salı günü gittim canım ilgili samimi ve korkunç senaryoları yazmayan bi hekim ben beğendim.
derinnguney Damlacaa Ben Ertan hocanın hastasıyım, ayrıntılı ultrason için kendi yönlendirmişti Orkun hocaya salı günü sabahtan gittik öğlene kadar aldı. Çok tatlı biri her şeyi anlatıyor korkutmadan tatlı tatlı çok memnun kaldık.
Damlacaa Eflatunpembe 182 den randevu alamadım ilk önce devlete gidip sevk açtırmam gerekiyormus siz nasıl yaptınız acaba
Damlacaa Berfu10 Ay çok sevindim doktorların felaket tellalı olanlarindna korkuyorum? Eşiniz girebildi mi yanınızda sorun yapıyorlar mı girmesine
Eflatunpembe Berfu10 En güzel özelliği bencede öyle insanı korkutmadan tatlı tatlı anlatması. Açık ve net konuşuyor ama olumsuz tarafından değil olumlu tarafından🥰
Eflatunpembe Damlacaa Balıkesir üniversitesinin sitesinden alıyorsunuz. Online randevu seçeneğinden. 182den randevu verilmiyor orası için. 244 tl muayene
Berfu10 Damlacaa benim eşimde sağlık personeli olduğundan acil işi çıktı gelememişti benimle ama diğer hastalar anneleriyle ve eşleriyle girdiler hep… öyle gerici bi hekim değil zaten bana soruların var mı dedi. canım diye hitap ediyor işini seven ve kelimeleri dikkatli kullanıp insanı üzmeyen biri hayırlı haberler duymanız dileğiyle🌻
Damlacaa Eflatunpembe Tüm sorunlarıma çok açık net cevapler vermişsiniz çok teşekkür ederim. Son bişey daha sorsam olur mu? Balıkesir’e kısa süre önce geldim üniversite hastanesi diye aratınca Bandırma’da bir hastane çıkıyor. İnternetten ne diye arattiniz siteyi 🙏🏻
Eflatunpembe Damlacaa http://hastane.balikesir.edu.tr/ Online randevudan girip özel öğretim üyesi kısmından randevu alırsınız Orkun Beye’e. Gürhan hocayıda çok öneren var ama Orkun bey perinatolog. Riskli bir durum varsa öncelik her zaman o oluyor. Siz kaç haftalık hamilesiniz? Devam ettiğiniz doktor kim?
Damlacaa Eflatunpembe ben sevgi Hastanesi’ne gidiyorum. Barış Şengüle muayne oluyorum 20. Haftamada az kaldı randevu bulamazsın al şimdiden Orkun beye al sonuçları bana getir dedi şu an 17+0
Eflatunpembe Damlacaa Ertesi güne bulmak pek kolay olmuyor ama bir iki hafta sonraya oluyor. Şimdi açık randevuları neyse ki. Hastaneye gittiğinizde rendevunuza göre muayene olmuyorsunuz. Vezneden ödeme yaptığınızda gittiğiniz sırayla sizi içeri alıyorlar. O yüzden de sarkma oluyor. Muayenelerde 10dk da fazla sürüyor tabii onunda etkisi var. Size sormaya gerek bırakmadan her şeyi anlatan bi doktor.
Damlacaa Eflatunpembe ay şimdi aldım randevu 30 hazirana Allah’tan bosluhuda varmış. İki çeyreğe verdiler yani dediğiniz gibi sarkmali ise iki buçuga falan kalir. İnanılmaz yardımcı oldunuz 🙏🏻
Eflatunpembe Damlacaa 2buçuk olursa şanslısınız demektir😁 3-4 gibi düşünün siz onu🥰ya da randevu saatinizden önce gidin ki rahat rahat bekleyin. giderken tahlillerinizi ikili testinizi hazır bulundurun ki soracaklar bilgilerinizi🥰 sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza inşallah🙏🏻
Eflatunpembe Damlacaa Ne demek🥰 burda olma amacımız bildiklerimizi paylaşmak, bilmediklerimizi öğrenmek🥰🌸