Kızlar merhaba. Bende pcos var. Bunun için 1 sene doğum kontrol hapı kullandım. Bıraktıktan sonra 3 ay düzenli adet gördüm. Doktor tavsiyesiyle inolofic pembe kutu kullanıyorum 3. Kurumdayım. Adetim geçeli 5 gün oldu sabah test yaptım 2-3 saat sonra hayalet çizgi gördüm. Forumda yazanlara göre kuruma çizgisi ise su tutun falan diyorlardı su tuttum baya yıkadım ama çizgi aynı şekilde kaldı. Sizce kan vermek için beklemeli miyim?

