minik_koala_ve_annesi 18 haftaya girdim kizlar doktor bu gun dusuk riski var dedi 1 hafta oncesinde hic bir seyim yokty karin agrisi ile gittim progeston basladi doguma kadar mi suruyor bu dusuk riski ilac ne kadar kullaniyor
Maviii minik_koala_ve_annesi karın ağrısı mı kasık ağrısı mı başka bi belirtiniz var mıydı? geçmiş olsun. kullananlar uzun süre kullanmıyor bu ilacı. kısa sürede toparlarsınız inşallah
cicekcikiz minik_koala_ve_annesi sadece karın ağrın var diye mi düşük riski dedi çünkü karın ve kasık ağrısı olur gebelikte
Maviii minik_koala_ve_annesi alla alla belli bir dönem çocuk aşağıda oluyor zaten 28. haftadan sonra yukarıya çıkıyor da başka bir doktora gözüktünüz mü
minik_koala_ve_annesi Maviii yani canim karin agrimin nedenini anlayamadim sabahtan beri hâlâ agriyor karnim progeston verdi bilmiyorum ne olacak gittigim doktor iyi bir doktor canim
minik_koala_ve_annesi Maviii insallah birtanem hersey onlar icin iyi olurlar allahin izniyle saglikla kavusalim