Merhaba kızlar size birşey danışmak istiyorum 💐
39 haftalık hamileyim pazartesi doğumum var Allah nasip ederse 🙏
2 haftadır bebek kilo alımı azaldı her hafta gittimde 300 grm alıyordu geçen hafta 3 kilo 490 grm dedi
Bu hafta gittimde 3 kilo 350 grm ölçtüm dedi böyle olması normali mi kafama takıldı
Tabiki kilo, boy sorun etmiyorum sağlıklı olsun yeter sadece sizlere sormak istedim 🙏