mimar_anne Kızlar 8+0 ım ama hiç belirtim yok sadece dokununca göğsüm ağrıyor kasık ağrılarımda geçti çok şükür mide bulantım falan da yok bu şekilde rahat hamilelik yaşayan var mı?
iremcannn1907 mimar_anne tek bir belirti olmadan doğurdum canım. Hatta şöyle söyleyim hamileliğe dair tek belirtim +30 kilo almak 😂
Ozlm0916 mimar_anne 31 haftalığım hiç mide bulantısı kusma yaşamadım sadece gögüs hassasiyetim vardı o da zamanla kayboldu
mimar_anne Cinarsaitinannesi böyle duyunca çok mutlu oluyorum yaa sanki herkes kusmak zorundaymış gibi konuşuyor çoğu insan peki başla belirtilerin varmıydı canım
caglaolmeZ Cinarsaitinannesi merhaba ben 20+3 haftaligim 5 gündür hissediyorum bebeği bugün hissedemedm tecrübelisiniz normal mi sizce
mimar_anne Eslem_1 yaaa 🙈😅 maşallah benim de şuan hiç belirtim yok ultrasonda görmesem hamile değilim dicem yani bazen korkutuyor da bu durum 😁
Cinarsaitinannesi mimar_anne sadece göğüs ağrım vardı o da zamanla geçti belirti olmaması da korkutuyordu başlarda bişey mi oldu hissetmiyorum falan derken hissetmeye başladıktan sonra bebeği rahatladım artık biz şanslı grubuz sevinmelisin canım rahat geçecek inşallah
Eslem_1 mimar_anne Cinarsaitinannesi evet başlarda ben de haftada 2 kere 2 ayrı doktora gittiğimi hatırlıyorum hamile miyim acaba kuşkusundan dolayı..hatta el doppleri bile almayı düşünmüştüm evde kendim kontrol etmek için 😀 hareketlerini 18. Haftada hissetmeye başlayınca tedirginliklerim de son buldu en azından bir belirtiyle karşılaşıyorsun en güzel belirtisi de o zaten 🎀
mimar_anne Cinarsaitinannesi valla şuan aynı durumdayım bazen korkutuyor bebeğime birşey mi oldu diye bir yandan da kendimi teselli ediyorum kanamam olmadığı sürece tedirgin olmak yok diye ama hayırlısı inşallah benimledir bebeğim 🥰
Cinarsaitinannesi Eslem_1 ay beni eşim goturmezdi doktora iyi dedi tamam diğer kontrolü bekle derdi bende kendimi yerdim aceba iyi mi diye çok şükür artık hergün hissediyorum kafam rahat artık 🤲☺️
mimar_anne Eslem_1 ay evet onu bende düşündük el doppleri almayı şuan aynı korkular var bende de sürekli doktora gidip bebeğimi görmek istiyorum 🥺🥰
mimar_anne iremcannn1907 yaaa maşallah canım olsun sağlıkla kucağına almışsın sağlıkla da büyüsün inşalalh çok sevindim bende rahatlıyorum böyle okudukça 🥰🙏🏼
Eslem_1 mimar_anne sağlık ocağına gidip kalp atışlarına baktır ara sıra ben bilmiyordum mesela orada baktıklarını.. el doppleri alırsan da sürekli bakarsın iyice pimpiriklenirsin bence alma
Ozlm0916 mimar_anne korkma kuzum herkesinki belirtli gececek diye bişey yok vesveslenme boşuna o haftalarda bende senin gibi çok evhamlıydım 20 haftadan sonra başlıyor ağrılar 😅 sırt ağrıları bel ağrıları kasılmalar mide yanmaları 🙃🙃
Minnoslarim mimar_anne ben de önce çok korkuyordum niye hiç belirti yok diye 😁 içinizi ferah tutun herkes aynı olmuyormuş
mimar_anne Eslem_1 ya daha 8 haftalık sağlık ocağında el doppleri var onunla duyulur mu bu haftada peki
mimar_anne Ozlm0916 çok haklısın aslında asla stres yapmak istemiyorum ama daha önce 2 kaybım var benim pıhtılaşma çıktı şimdi iğne hap kullanıyorum o yüzden tedirginim ama çok şükür iyi gidiyordu bebeğim önden bile gidiyordu çok şükürrrr kuzum 🥰
Esrapkdm Ozlm0916 benim 30 haftadan sonra başladı 30 haftaya kadar kiloda almadım hic hamile gibi değildim ama şuan cok fena 😔