Deletedmom623737 Dilekkcan daha kullanmaya başlamadım bebeğim üç aylık ama nevresimini takarken zorlanmadık taktık hemen
zeynepikra_61 Dilekkcan Aslında bakılınca zor gibi geliyor ama değil lastikli olursa daha rahat oluyor ☺️👍🏻
Pyrz_07 Deletedmom623737 nevresimi nerden aldınız bende montessori yatak aldım ama nevresim takımı bulamıyorum istediğim gibi
Dilekkcan 2koftemom Daha almadım.Bi model beğendim ama nevresm olayı zor olacak gibi geldi bana foroğraf atmayı deneyim atabilirsem bakın sizde☺️
2koftemom Dilekkcan nasıl nevresim.zor.oluuor daha kolay olması gerekiyormu ben trendyoldan baktım da alttaki tahtaları sağlam olmuyor yazmışlar atin bklm😊
2koftemom Dilekkcan bünye sıfırdır ben ayaklı istiyorum biraz galiba yatagi yerinden kaldirip öyle geçirirsin duvara sıfır yapma 8stersen
Deletedmom623737 Pyrz_07 ben normal tek kişilik nevresim takımı aldım trendyoldan. tek kişilik nevresim takımları da oluyor montesori için daha fazla istiyorlar ![]https://)
Dilekkcan 2koftemom Ayak ekleme seçeği var bende bundan alacak olursam ayak ekleticem zaten temizlik v.s açısından