Sevvgiii canım bende 2 adet 5.gün embriyosu transferi oldum ve inan bana hiç bir belirtim yoktu ne bel agrısı ne kasık agrısı yemek de yiyordum yani belirti falan arama kendinde insallah sende pozitif görürsün ben ilk denemede suan 13 haftalık ikizlerime hamileyim darısı sana bol bol dua et 😘♥️🤲