Sevilayozdemir tabi ki özelde ilgi alaka çok güzel, en basitinden burnum tıkalı nefes alamıyorum diye gecenin bir yarısı kadın doğum aciline gittim doktor ultrasonla da bakayım dedi tamam dedim ultrasonu karnıma değdirmedi bile en basit örnek bunu verebilirim ama dediğim gibi alınan bir hizmet karşısında para alınması bana aşırı saçma geliyor dünyanın hiç bir ülkesinde çocuk doğuruyor diye para alınmıyordur bence