Kızlar merhaba 20+2 günlük hamileyim. 10 gündür 2 3 kez oldu, bir kalp çarpıntısı başladı bende. Kalbim çok hızlı atıp oturduğum yerde nefes nefese kalıyorum ve o 5 dk sanki gözlerim kararp bayılacak gibi oluyorum. Doktora gittm bütün değerlerim, tansiyonum vs normal çıktı. Hamileliğinde böyle bir durum yaşayan var mı acaba