Olmamasi daha iyi değil mi :) lekelenme olsa bu sefer de neden lekelendim diye korkacaksın.. Herkeste belirti olacak diye birşey yok canım bnde öyleydim valla 2bucuk .aydan sonra bi çok belirtim başlamıştı.. Belirtin yok die bi sorun olduğunu sanmıyorum. Güzel düşün hersey güzel olsun 🥰