nazy
Bende idral yolları enfeksiyonu vardı ben o nedenden ağrıyor sandım ilaçları kullanıyordum agrı gecmeyince tekrar doktora gittim gece yarısı ntsy baģlandı sancı çıkti alttan muane ettiler açılma yoktu o gece yatış yapıldi ciyer geliştirici iğne yapıldi 5 kilo serum verildi düşük önleyici fitil ve haplar verildi