bsnrd atopik ciltli bebisli anneler hangi vücut kremi ve şampuan kullanıyorsunuz 😌kızım dört aylık malesef döküntülü cildi var
Dilekmm91 Mustela kullandık 1 yaşına kadar döküntü sürer sonra bitiyor ama malesef daha sonra polene toza alerjileri olup hassas oluyorlar
ArzuTan Sabamed bebek şampuani kullanıyoruz 3 yaşında hala döküntülü atopik egzama dendi bize hiç birşeye alerjisi çıkmadı günlük bebek yağı ile yagliyorum vücudunu rahatlıyor
iremss bsnrd etti hergün ılık duş ama haftada 1 şampuan kullandk her banyo sonrasu nemlendirme yüz nemlendiricisi ayrı vücut ayrıydı buna ek mutlaka sıcaklığa göre giyim ve pamuklu olması gerek bi de çamaşırlarda toz deterjan değil sıvı deterjan kullanmıştm
bsnrd iremss peki farklı şampuanla kullanıyor muydunuz.yoksa sadce hafta da bir mi şampuan dokuyordunuz.evet her gün bir iki kere yıkıyoruz yaz geldiği için🙂
Mucizehonay 1,5 yasında kızım kortızon krem kullanıyoruz kullanmayınca kasıdıkca yayılıyo Bende bilmiyorum napacagımı üniversitesi hastanesi mustela steloptobia serisi önerdi krem banyo yagı sampuan
bsnrd Mucizehonay smdliki kortizonlu baslamdk ama gerekirse başlattı ddi doktor.smdlk önermesi 4ayligiz daha
iremss Mucizehonay yenidoğan şampuan serisinde köpük formlu var tam adı konak önleyici şampuan da olabilir
bsnrd iremss aaa konak önleyici kullanıyoruz.ama atopik ciltlilerde onu mu kullaniyorsunuz yoksa bilmeden almsm konagmz var diye 🙂e bebegn bebe yağını bir kere sürdm alerji yaptı ya.bebe yağı başka sürmedm.mustela bebe yağı var elimde siz kullandnz mi
iremss bsnrd başta normal mustela şmpuan kullanıyodm sonra köpüğe geçtim arındırması daha kolay doktor söylemişti
iremss bsnrd konak alerji kaynaklı da olabilir şampuan kaynaklı da demişti doktor o sebeple köpük şmpuana geçmştk arındrmk falan daha kolaydı ve tekrar konak olmadı Bebeyağ ne marka olursa olsn kullanmamalı ben bilmiodm tabi losyon yerine onu kullanıyodm sonra işte atopisi azdı bebe yağını kestm losyona geçtm o ara öğrendm tabi sağlıklı cildi olsa bile bebeyağ kullanılmaması gerektiğini