Merhaba anneler. 8 haftalık hamileyim. İlk öğrendiğimde 6 haftalıktım ve özel bir hastaneye gidiyordum. Doktorum bir sürü tahlil istedi ama orda yaptırmadım ve sonrasında grip oldum gidemedim doktora. Daha sonrasında bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine devlete randevu aldım. Bugün gittim benden hiç bir şekilde tahlil istemedi. Normal de kan tahlili idrar tahlili yapması gerekmiyor mu?