Biricikoglumm68 anne için koydukları mi yazdım canım.ben sezeryanla olacağım için dört tane hastane çıkışı, dört atlet yani zıbın, patikli alt, çorap, eldiven,bir paket elli li bez koydum, pişik kremi, penye battaniye, puset, ağız mendili,ıslak mendil.. bebek içinde bunlar i koydum