Hanımlar 30+2 haftalık hamileyim dün sağlık ocağına kan ve idrar verdim bugün gittiğimde idrarda şeker çıktığı söylediler kanda çıkmadı ama yarı aç yarı tok yapmıştım tahilili haftaya tekrar çağırdı içinizde benim gibi olan var mı daha sonra noldu bir sorun çıktı mı