SevimlimX size bir sey sormak istiyorum. Benim ilk gebeliğin 31.haftadayim dünden beri adet sancim oluyor ara ara. Endiselendim bende normal mi anormal mi bilemedim. Kasilma dediğiniz şey nasil oluyor. Bilmiyorum da ben. Bir de doktorum eğer su gelirse hastaneye git dedi. Dogum suyu mu dedim. Hayir akinti suyu gibi olan dedi. Yurt dışında olduğum icin pek anlayamadim ne demek istediğini bu mesajimi okuyanlar bilgisi varsa yazabilir mi acaba. İnşallah anlatabilmisimdir derdimi